REFLEKTORFÉNYBEN

50 évnyi szépség ... ARTISTRY Szépség

ARTISTRY

Boldog 50. születésnapot, ARTISTRY!

Minél idősebb vagyok, annál gyorsabban telik az idő. Minden nap elcsodálkozom azon, hogy hová tűntek a napok, hetek, hónapok és évek – de ahelyett, hogy az idő rohanásán elmélkednék, inkább visszatekintek és örömmel gondolok azokra az eseményekre, amelyek oda juttattak, ahol ma tartok ... ettől mindig mosolyogni támad kedvem.

Az ARTISTRY™ belép létezésének 50. évébe. Ideális időpont ez arra, hogy ugyanezt tegyük, vagyis visszagondoljunk 50 évnyi növekedésre, innovációra, sikerre és valódi szépségre. Rengeteget tudnék mesélni a márkáról, annak sikeréről és egyediségéről, de a legtöbben Önök közül már hallottak ezekről. Ehelyett inkább szeretném megosztani Önökkel, hogy mit jelent 50 évnyi szépség egy 30 évnyi tapasztalattal rendelkező bőrápolási szakértő szemszögéből.

Innovatív bőrápolás

1988-ban kezdtem dolgozni a szépségiparban, és az egészség, a jó közérzet és a bőrápolás lett a szenvedélyem. Lelkesen ismerkedtem az újdonságokkal, a csúcstechnológiájú termékekkel, az összetevők pontos működésével, a termékek készítményének összetételével, valamint azok bőrre gyakorolt hatásával. A 90-es évek elején már egyre jobban lelkesedtem az oktatásért is. A tudásomra voltam büszke, nem egy termékmárkára. Hittem abban, hogy ha az ember valóban tudja, hogy hogyan működik a bőr és részleteiben ismeri a termékek összetevőit, akkor ki tudja választani a számára, vásárlói és üzlete számára legoptimálisabb termékcsaládot.

2007-ben mindez megváltozott. Egy teljesen váratlan telefonhívás és egy oktatási lehetőség szerte a világban megváltoztatta az életemet és a nézeteimet. Az ARTISTRY Kutatási és fejlesztési csapatával töltött két nap a michigani Adában elém tárt egy olyan világot, amelyet korábban nem ismertem. A legjobb kutatók és tudósok, csúcstechnológia és innováció, ritka, első osztályú összetevők és egy bőrápoló termékcsalád, amely megváltoztatja minden nő (és férfi) arcát világszerte.

Az alapítók víziója

Nem hittem el, hogy a világon nem ismeri mindenki az ARTISTRY márkát. Magával ragadott. Elkötelezett lettem – de ez még nem minden. A 30 évnyi tanítást, tréninget, írást és előadást megsokszorozza a tény, hogy az elmúlt tíz évben a világ legkiválóbb bőrápoló márkáját képviselhettem. Olyan márkát, amely a szépségen és az egészségen alapszik, amely sosem feledkezett meg az alapítók víziójáról ... amely szerint „minden nő egyedi és páratlan, saját készítésű műalkotás” ... ugyanez igaz az ARTISTRY márkára is.

  • Az Edith Rehnborg Cosmetics adta az eredeti inspirációt az ARTISTRY márkához az 1950-es években – természetes összetevők és csúcstechnológiájú készítmények használatával
  • Így nézett ki az ARTISTRY teljes termékpalettája az 1970-es években
  • Kedvenc kozmetikai márkánkat korábban pillangó logó és cirádás betűtípus díszítette – jelentős a kontraszt az aktuális kifinomult, modern logó és e között!
  • Öt évvel ezelőtt az ARTISTRY YOUTH XTEND volt a márka első öregedésgátló termékcsaládja. A napvédőkrémet az antioxidánsokban gazdag készítményekbe építették be
  • Olivier van Doorne, a globális kreatív igazgató forradalmasította az ARTISTRY külsejét Crescendo csomagolástervével
  • A Flora Chic Parfümspray az első parfüm az ARTISTRY márkanév alatt
  • Teresa Palmer volt az ARTISTRY globális arca sok éven át olyan prémium termékcsaládoknál, mint a Supreme LX
  • Az új essentials by ARTISTRY termékcsalád átalakításon esett át a tavalyi évben

Boldog 50. születésnapot, ARTISTRY!

Sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújtsuk Önnek oldalunkon. A sütik olyan fájlok, amelyeket böngészője tárol, és a legtöbb weboldal alkalmazza ezeket, hogy személyre szabja webes élményét.

Ha tovább használja weboldalunkat a beállítások megváltoztatása nélkül, Ön elfogadja a sütik használatát.

Értem