REFLEKTORFÉNYBEN
© Jovo Jovanovic/stocksy

Májusi kedvenceink

Termékek Világa

Ezeket várja izgatottan az Amagram csapata e hónapban

1. Szabadtéri tevékenységek

A napok hosszabbak, minden virágba borul – végre itt a tavasz! Itt az idő, hogy a kék ég alatt kerékpározzunk, focizzunk a parkban és letekerjük autónk ablakát. Mozgalmas időbeosztás mellett természetes, hogy jó formában szeretne lenni. Ragadjon magához egy flakon bogyós gyümölcs ízű NUTRILITE™ Phyto2GO italt, mielőtt kilép otthonából. A kupak elcsavarásával az immunrendszert erősítő cinkkel és C-vitaminnal töltheti fel a vizet. A NUTRILITE Phyto2GO hat termékkel töltött kupakot és egy BPA-mentes palackot tartalmazó csomagban, vagy 24, terméket tartalmazó kupakból álló csomagokban kapható. A kupakok nem foglalnak sok helyet, így sokat magával vihet a hétvégi kirándulásaira.

Ha pedig szeretné bemutatni a terméket potenciális vásárlóinak, akkor küldje el nekik ezt a promóciós videót.

2. Élő videók termékbemutatókhoz

Ha Ön aktív a közösségi médián, akkor bizonyára már Önnek is feltűnt az egyre növekvő trend: az élő videók. Úgy tűnik, hogy manapság minden a valós idejű médiáról szól, mert az emberek arra vágynak, ami a pillanatban történik. A Facebook, Instagram, Periscope, és Snapchat. felületén élő videókat készíthet és nézhet meg. A Snapchathez hasonló alkalmazások voltak az elsők, amelyek instant tartalmat kínáltak, helyettesítve a hagyományos üzenetküldést az olyan fiatalok körében, akik a spontán képeket és videóklipeket részesítik előnyben.

© Martin Dimitrov/Getty Images

De vajon mit jelent ez Önnek? Az élő videóközvetítés remek mód annak bemutatására, hogy Ön a valós életben hogyan használja az Amway termékeket. Bemutathatja, hogyan kell használni egy adott terméket, rövid prezentációt tarthat vagy megörökítheti üzleti vállalkozói életének egy rövidke pillanatát. Játsszon az alkalmazásokkal, és fedezze fel, hogyan teheti sokszínűbbé üzletét. Az élő médiával kapcsolatban az Amagram magazin nyomtatott verziójának 2017/3. kiadásában olvashat további részleteket (Rendelési szám: 239638 kiválasztott országokban vagy az Amway Kiosk alkalmazáson keresztül bárki számára elérhetően).

3. Szezonális bőrápolás

Az évszakváltással rendszerint a bőrápolási igények is megváltoznak. Az ARTISTRY HYDRA-V™ és a TRUVIVITY BY NUTRILITE™ dinamikus duója számos bőrtípussal remekül működő kombináció. Ezek a termékek együtt jobban működnek, mint külön, a kettős megközelítés pedig remek mód az Ön bőrápolási rutinjának felfrissítésére. A külsőleg ható ARTISTRY HYDRA-V termékcsaláddal és a TRUVIVITY BY NUTRILITE belsőleg ható tápanyagaival megkétszerezheti a szépségápolási előnyöket.

4. Színes étrend

A kiegyensúlyozott étrend nemcsak néhány, hanem az összes táplálkozási szükséglet kielégítését jelenti. Remek módja a vitaminok és tápanyagok változatos biztosításának, ha sokféle színű ételeket eszik. Kicsit barnának tűnik a tányérja? Tegyen rá zöld, leveles zöldségeket vagy narancsot és sárgarépát. Reggel adjon áfonyát és epret joghurtjához vagy zabpelyhéhez.

Egészségének támogatása érdekében az Amway elindította Foundational Trio kampányát, amelyben három elem alkotja a jó étkezés alapját:

  1. Fehérje

  2. Omega-3 zsírsavak

  3. Vitaminok, ásványi anyagok és növényi tápanyagok

A táplálkozási hiányosságok pótlásában pedig a NUTRILITE™ étrend-kiegészítők segítenek:

  1. NUTRILITE Naponta

  2. NUTRILITE Double X

  3. NUTRILITE Omega-3 komplex

  4. NUTRILITE Szója-, búza-, és borsófehérje-alapú porkeverék

Kapcsolódó tartalmak

Tegye színesebbé életét

Vitaminok és étrend-kiegészítők

Bővebben

Mutassa be Amway világát az Instagramon!

Eladások és ismeretek

Bővebben

Nem kell született kertésznek lennie!

Vitaminok és étrend-kiegészítők

Bővebben

Sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújtsuk Önnek oldalunkon. A sütik olyan fájlok, amelyeket böngészője tárol, és a legtöbb weboldal alkalmazza ezeket, hogy személyre szabja webes élményét.

Ha tovább használja weboldalunkat a beállítások megváltoztatása nélkül, Ön elfogadja a sütik használatát.

Értem