Kosár (0) 0 Kosár

A Kosár nem tartalmaz tételeket.

Köszönjük! Bevásárlólista áthelyeztük a boltba.

Vásároljon!
REFLEKTORFÉNYBEN
© iStockphoto

Adj szabad utat a lehetőségeknek!

Üzleti élet

Az elmúlt néhány hónap során Melodie és csapata meggyőződött arról, hogy az Amway Üzleti Vállalkozók lenyűgöző kitartással, alkalmazkodóképességgel és növekedéssel lettek úrrá a példátlan nehézségeken. Cikkünkből megtudhatod, hogyan adj szabad utat lehetőségeidnek, és milyen lépésekkel juthatsz közelebb vonzó és izgalmas jövőkép megvalósításához.

„Nehéz időket élünk” – fogalmazott Melodie Nakhle (Managing Director Amway Europe & Southern Africa). „Minkannyian kénytelenek voltunk kimozdulni a komfortzónánkból, és alkalmazkodni a körülöttünk zajló eseményekhez.” Nem meglepő módon az Amway Üzleti Vállalkozók kimagaslóan jól teljesítettek ebben. Melodie szerint az Amway Üzleti Vállalkozók megmutatták kiemelkedő vezetői kvalitásaikat, hiszen erőt adtak üzlettársaiknak, új lehetőségeket találtak a kapcsolattartásra és ösztönöztek másokat miközben munkájukkal folyamatosan hozzájárultak nemcsak saját csoportjaik, hanem az Amway egészének üzleti sikereihez.

Melodie és vezetői csapata már a jövőbe tekint. Ebben a cikkben megosztják olvasóinkkal azt a négy fő gondolatot, melyek döntő szerepet tölthetnek be abban, hogy az Amway és az Amway Üzleti Vállalkozók szabad utat adjanak az előttük álló lehetőségeknek, és valóra váltsák az A70 izgalmas jövőképét egy nagyobb és jobb üzlet felépítése érdekében:

1. Minden esetben első az ember.

Rich és Jay, az Amway alapítói egyszer úgy fogalmaztak: „A vásárlók szerepe elsődleges, hiszen vásárlók nélkül az üzlet megáll.” Ez a gondolat ma is éppen úgy megállja a helyét, mint akkor. Minden tevékenységed középpontjában a vásárlóid állnak, legfőbb küldetésed, hogy hozzásegítsd az embereket egy jobb és egészségesebb élet eléréséhez. A vásárlókra történő odafigyeléssel és az igényeiknek megfelelő megoldásokkal bebiztosíthatod Amway üzleted növekedését és a magasabb jövedelem elérését. Az Amway természetesen minden lépésben segítséget nyújt ehhez! Melodie és csapata konkrét terveket fogalmazott meg az ellátási lánc infrastruktúrájának fejlesztésére és az ügyfélszolgálati kapacitás bővítésére, melyekkel még jobb szolgáltatás tud majd nyújtani az Amway Üzleti Vállalkozóknak és a vásárlóknak. Ez a lépés további könnyebbséget jelent majd számodra abban, amiben mindig is a legjobb voltál: egy olyan üzlet építésében, amelyben első az ember.

© Stocksy

2. Digitális ismeretek

A világjárvány megjelenésével rendkívüli módon felgyorsult a digitalizáció, mely már ezt megelőzően is radikálisan átalakította a minket körülvevő világot. A kiskereskedelmi vállalatok sikerében kulcsszerepet töltenek be a hatékony digitális vásárlási felületek és az online üzlet irányítására szolgáló eszközök. Az Amway azt tapasztalta, hogy az offline közösségek az online térben is jól működnek tovább, az online közösségek pedig olyan bővülésre képesek, amely az interneten kívüli világban valószínűleg megvalósíthatatlan lenne. Mivel az Amway üzlet mindig is a személyes kapcsolatokra épült, ez az online forradalom hatalmas lehetőséget tartogat minden Amway Üzleti Vállalkozó számára.

Az új munkamódszerek tekintetében Melodie egy fontos üzenettel fordul minden Amway Üzleti Vállalkozó felé: „Az Amway kiemelt célja, hogy az új technológiákra építve közös munkával továbbfejlesszük üzleti gyakorlatainkat, segítsük új üzleti gyakorlatok elsajátítását, és megragadjuk a piaci trendekben rejlő lehetőségeket.” Ezek a gyakorlatok hozzásegítenek a nagyobb és nyereségesebb üzlet építéséhez. Digitális tudásod pedig fontos eszköz lesz ebben a folyamatban. A digitális eszközökre épülő üzleti átalakulás, az online és offline környezet egyesítése és a munkamódszerek fejlesztése számottevő javulást eredményez majd üzleti tevékenységeid ellátásában. Tulajdonképpen ez az A70 jövőkép egyik legfőbb eleme.

Lehet, hogy a digitális működésre való teljes átállás elsőre túl nagy feladatnak tűnik, de ne feledd: az Amway segítségedre lesz minden lépésben. És ahogy Melodie fogalmazott: „ha szeretnél előrelépni, akkor fel kell hagynod a korábban alkalmazott módszerekkel. Ez nem azt jelenti, hogy az Amway korábbi gyakorlata rossz, hanem csak azt, hogy vannak olyan új módszerek, amelyekkel még jobb eredmények érhetők el.”

© iStockphoto

3. Növekedési filozófia

Őrizd meg nyitottságodat és kíváncsiságodat, tegyél fel kérdéseket! Ha nyitott vagy a változásra és hajlandó vagy kipróbálni új dolgokat, azzal Te is fejlődhetsz és üzletedet is könnyebben növelheted. Jay Van Andel szavaival élve: „Az Amway annak köszönheti sikereit, hogy megőrzi a múltból mindazt, ami jó, de képes a változásra.” Üzleted jövőbeni sikerei érdekében tehát legyél Te is rugalmas és nyitott az új módszerekre.

Az Amway ebben is segít: felvázolja egy olyan növekedési filozófia modelljét, mely a megszokott gyakorlatok mellett lehetővé teszi újfajta munkamódszerek elsajátítását. Számunkra különösen fontos, hogy minden lépésben új és jobb eszközöket fejlesszünk ki az Amway Üzleti Vállalkozók támogatására! Ahogy Melodie fogalmazott: „fontos, hogy előtérben legyen a növekedési filozófia, meg kell mutatnunk, hogy a tanulással képesek vagyunk a folyamatos növekedésre, és hajlandóak vagyunk kipróbálni új dolgokat, miközben tudjuk, hogy ha kudarcot vallunk, akkor is tanultunk valami újat, ami segítségünkre lehet.” Ennek első lépéseként az Amway elhatározta, hogy együttműködik az európai és dél-afrikai Amway Üzleti Vállalkozók teljes közösségével, hiszen egy ilyen sokszínű csapat tapasztalatának és tudásának egyesítésével nagyszerű dolgok jöhetnek létre!

„Az Amway annak köszönheti sikereit, hogy megőrzi a múltból mindazt, ami jó, de képes a változásra.”
- Jay Van Andel

4. A vásárlói kör kibővítése – egyszerűen

Az A70 jövőkép részeként az Amway szeretné sokkal egyszerűbbé tenni az Amway Üzleti Vállalkozók számára a vásárlói közösségek felépítését. A vásárlókkal kialakított szoros kapcsolatok hozzájárulnak a fenntartható üzlet építéséhez – különösen az új Amway Üzleti Vállalkozók számára. Az Amway persze tisztában van azzal, milyen nehézségekkel jár az új vásárlók toborzása, ezért kiemelt feladatának tekinti – veletek, Vezetőkkel együttműködve – az új Amway Üzleti Vállalkozók üzleti készségeinek megalapozását és fejlesztését. Az egyik ilyen fontos készség (mely gyakran kihívást jelent sokak számára) a termékek bemutatása a vásárlóknak az interneten keresztül. Melodie hangsúlyozta: „a pozitív vásárlói élmény hatására az Amway Üzleti Vállalkozók könnyebben szerezhetnek majd új vásárlókat.” A cél az, hogy az új Amway Üzleti Vállalkozók készségeinek fejlesztésével és az Amway A70 jövőkép bemutatásával (melynek egyik kulcseleme a rövid idő alatt megszerezhető jövedelem) az új Amway Üzleti Vállalkozók kellően hosszú ideig maradjanak az üzletben és meggyőződjenek az Amway által kínált hosszú távú lehetőségekről.

Az Amway Üzleti Vállalkozók és az Amway közös és kitartó munkája végül szabad utat nyit majd a lehetőségeknek. Az Amway készen áll az együttműködésre, és minden támogatást megad a közös munka során!

Sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújtsuk Önnek oldalunkon. A sütik olyan fájlok, amelyeket böngészője tárol, és a legtöbb weboldal alkalmazza ezeket, hogy személyre szabja webes élményét.

Ha tovább használja weboldalunkat a beállítások megváltoztatása nélkül, Ön elfogadja a sütik használatát.

Értem