Kosár (0) 0 Kosár

A Kosár nem tartalmaz tételeket.

Köszönjük! Bevásárlólista áthelyeztük a boltba.

Vásároljon!
REFLEKTORFÉNYBEN
© Getty Images

Tippek and eszközök az eSpring™ értékesítéséhez

Üzleti élet

Nagy rajongója vagy az eSpring™ rendszernek, de nem tudod pontosan, hogyan közvetítsd szenvedélyes meggyőződésedet a vásárlóid felé? Segítünk!

Kezdjük az elején: érdemes tisztában lenni az alapokkal. Mielőtt belemélyednél a technikai részletekbe vagy elkezdenéd használni a digitális eszközöket, például az újonnan bemutatott eSpring™ Megtakarítás-kalkulátort (erről később bővebben is beszámolunk), minden esetben tegyél meg három kulcsfontosságú lépést a vásárlókkal folytatott beszélgetés elején:

1. A vásárló igényeinek meghatározása

Bármennyire is szeretnéd felsorolni az eSpring™ összes előnyét (hiszen van belőlük bőven ), a konzultáció első lépéseként mindig hallgasd végig a vásárlót, hogy meg tudd határozni az igényeit. Az alapigények és elvárások megismerésével sokkal nagyobb esélyed lesz arra, hogy meggyőzd a vásárlót a számára releváns információkkal és a megfelelő termék ajánlásával.

Hogyan érdemes nekivágni? Nyitott kérdések feltevésével és a válaszok figyelmes végighallgatásával. A nyitott kérdések a „mi” „hogyan” és „miért” kérdőszavakkal kezdődnek. Ezekre a kérdésekre az egyszerű „igen” vagy „nem” helyett részletesebb válaszokat kaphatsz. Hallgasd végig figyelmesen a vásárlót. Érezze, hogy odafigyelnek rá.

2. Személyes kapcsolat megteremtése

A következő lépésben teremts személyes kapcsolatot a vásárlóddal. A vásárlód igényei megegyeznek azzal, vagy hasonlóak ahhoz, amiért Te is az eSpring™ készülék megvásárlása mellett döntöttél? Mondd el neki a saját történetedet!

3. Az előnyök ismertetése

Ebben a lépésben a vásárló igényeire koncentrálva ismertesd az eSpring™ készülék előnyeit. Miért érdemes összpontosítani az előnyökre? Mert ezzel kihangsúlyozhatod, hogy az Amway terméke különleges, más, mint a többi, továbbá bizalmat kelthetsz a termék iránt és egyértelműen a vásárló igényeire szabott megoldást tudsz kínálni számára.

© iStockphoto

Konzultációs gyakorlat: az igények és az előnyök összehangolása

Készen állsz arra, hogy találkozz a vásárlóval? Az alábbi néhány példán keresztül bemutatjuk, hogyan hangolhatod össze a vásárló felvetéseit az eSpring™ által kínált előnyökkel a konzultáció során:

Probléma: „Azért nem szeretjük a vezetékes ivóvizet, mert kétségeink vannak a víz minőségét illetően.”
eSpring™ előny: Eltávolítja a káros anyagokat. Az eSpring™ hatékonyan csökkenti 160 szennyezőanyag mennyiségét, valamint elpusztítja az ivóvízben található, betegséget okozó baktériumok és vírusok, valamint ciszták*, élesztő és penészgombák 99,99%-át. Emellett megőrzi a vízben a hasznos ásványi anyagokat és a fontos természetes tápanyagokat.

Felvetés: „Nem szívesen cipelünk haza nehéz vizespalackokat a szupermarketből.”
eSpring™ előny: Az eSpring™ a világon a legnagyobb darabszámban értékesített konyhai víztisztító rendszer márka (a Verify Markets 2018-as globális értékesítésekről végzett tanulmánya alapján), és a készülék könnyen karbantartható: a szűrőt fél évente egyszer vagy 5000 literenként kell cserélni (amelyik hamarabb bekövetkezik), a csere egyszerűen elvégezhető.

Felvetés: „Nem szívesen vásárolunk műanyag palackokat – nagyon sok hulladékkal járnak, és károsítják a környezetet.”
eSpring™ előny: Az eSpring™ minimálisra csökkenti a hulladékot és az eldobható műanyag palackok használatát. Fejlett technológiájának köszönhetően megszünteti a napi használatból adódó vízpazarlást, és hozzájárul a környezetet elözönlő műanyag mennyiségének csökkentéséhez.

Felvetés: „Magasnak tartjuk a palackozott víz árát.”
eSpring™ előny: Az eSpring™ Megtakarítás-kalkulátor egyik funkciójával kiszámítható a palackozott víz használatához képest elérhető megtakarítás mértéke. Ez pedig kitűnő alkalmat teremt az eszköz bemutatására és rövid ismertetésére.


*Az UV-fény cisztaölő hatása a Giardia és Cryptosporidium cisztákra irányul.

Három tipp az eSpring™ Megtakarítás-kalkulátor használatához

1. tipp: Mielőtt megkezdenéd az új eSpring™ Megtakarítás-kalkulátor használatát, tájékozódj a következő adatokról:

  1. 1 m³ vezetékes ivóvíz átlagos díja a vásárló településén vagy régiójában

  2. a palackozott víz átlagára a vásárló településén vagy régiójában (számolj 1 literrel)

2. tipp: Számold ki az eSpring™ Megtakarítás-kalkulátorral a vásárló által potenciálisan elérhető megtakarítás mértékét, és fejezd ki valamilyen szemléletes példával. Ha például a megtakarítás 1500 kg, akkor fogalmazz úgy, hogy ez egy személyautó tömegének felel meg!

A megfelelő eredményekhez a következő adatok megadása szükséges:

  1. a vezetékes ivóvíz átlagos m³-enkénti díja

  2. a palackozott víz literenkénti átlagára

  3. a háztartásban élő felnőttek száma

  4. a háztartásban gyermekek száma

  5. Ajánlott vízbevitel

E paraméterek alapján a kalkulátor hozzávetőleges becslést ad a következőkre:

  1. mikor térül meg az eSpring™ vételára

  2. évente mekkora költségmegtakarítás érhető el a használatával

  3. hány kg-mal kevesebb vizet kell hazacipelni a palackozott víz használatának megszűnése miatt

3. tipp: Ha szeretnél alaposan felkészülni minden eSpring™ konzultációra és a vásárlók szerteágazó igényeire, figyeld az Amway Academy képzéseit, akciós ajánlatainkat és az eSpring™ híreket.
Az oldalon böngészve nézd végig az eSpring™ videókból álló sorozatot , mely az Amway médiaszerveren érhető el. Ezek a videók is sokat segíthetnek a konzultációk során.

Az Amway Academy sok sikert kíván a konzultációkhoz!

Sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújtsuk Önnek oldalunkon. A sütik olyan fájlok, amelyeket böngészője tárol, és a legtöbb weboldal alkalmazza ezeket, hogy személyre szabja webes élményét.

Ha tovább használja weboldalunkat a beállítások megváltoztatása nélkül, Ön elfogadja a sütik használatát.

Értem