Kosár (0) 0 Kosár

A Kosár nem tartalmaz tételeket.

Köszönjük! Bevásárlólista áthelyeztük a boltba.

Vásároljon!
REFLEKTORFÉNYBEN
© Shutterstock

Online eszközök az otthoni munkavégzés támogatásához

Üzleti élet

Útmutatónkban az Instagramtól a Zoomig áttekintést adunk az online üzletvitelhez szükséges digitális eszközökről.

A koronavírus miatt kialakult jelenlegi európai helyzet drasztikus változásokat hozott mindannyiunk napi életében.

Bizonyára számodra is komoly kihívást jelent, hogy otthonról irányítsd üzletedet és végezd az eddigi munkádat. Sokan vannak így ezzel, ezért az Amway elhatározta, hogy minden tőle telhető segítséget megad az otthoni munkavégzéshez.

A napi munkamennyiség interneten történő elvégzése első látásra talán lehetetlen vállalkozásnak tűnik, de ha a legfontosabb megbeszéléseket sikerül videóhívásokkal lebonyolítani, vagy elkezded használni a közösségi média felületeket, azzal nemcsak gyors megoldást találsz a kapcsolattartásra, hanem a jövőre nézve is hatékonyabbá teheted munkavégzésedet és fokozhatod online jelenléted! Ha még sohasem hallottál a Zoomról, és csak arra használtad az Instagramot, hogy átgörgesd az ismerőseid bejegyzéseit, útmutatónk segítséget nyújthat abban, hogy nyereségesebben és hatékonyabban végezd munkádat az online világban.

Online megbeszélések, négyszemközt

Ha négyszemközt szeretnél beszélgetni valakivel, vagy egyszerre több ismerősödet, illetve vásárlódat szeretnéd megkeresni az interneten, számos platform* közül választhatsz. Az alábbiakban áttekintjük azt a három felületet, amelyet mi a legszívesebben használunk üzleti célra. Ezek mindegyike ingyenes és fizetős szolgáltatásokat is kínál, valamint hang- és videóhívásokra egyaránt alkalmas.

© Zoom

Zoom: A Zoom a Fortune 500 cégektől az iskolákig rengeteg szervezet első számú videókonferencia-platformjává nőtte ki magát. A díjmentes Zoom megbeszéléseken vagy bemutatókon egyszerre akár 100 résztvevő is jelen lehet, az egyedüli korlátozás, hogy a hívás nem lehet 40 percnél hosszabb. Ha hosszabb hívásidőre van szükséged, havi előfizetési díj ellenében frissíthetsz a teljes verzióra, mely számos további praktikus eszközt kínál az online együttműködéshez, megosztáshoz vagy ötleteléshez.

© Skype

Skype: A videóhívások úttörőjeként ismert Skype-ot bizonyára Te is használtad már a világ különböző pontjain élő ismerőseiddel vagy családtagjaiddal való beszélgetésre, de a Skype a vásárlókkal vagy munkatársakkal történő kapcsolattartásra is kiváló, különösen ha kontaktjaid Microsoft Teams fiókkal is rendelkeznek.

© Whereby

Whereby: A Whereby ingyenes változata lehetővé teszi egy saját virtuális szoba létrehozását, ahová egy privát URL segítségével meghívhatod munkatársaidat vagy vásárlóidat. A mindössze 9 euróért igénybe vehető Pro változat már 12 fős hívások lebonyolítására is alkalmas, sőt, saját logódat is elhelyezheted az online tárgyalóhelyiségben. A szoftverletöltés nélkül használható Whereby zökkenőmentesen beépül a Google Drive és YouTube fiókodba, illetve a Trello kezelőpultba, így folyamatosan kapcsolatban lehetsz azzal, akivel szeretnél. Ha szívesebben dolgozol mobilon vagy táblagépen, semmi gond: a Whereby alkalmazás ezekre az eszközökre is egyszerűen telepíthető.

© Jitsi

A Jitsi Meet egy ingyenes és hatékony eszköz, mellyel virtuális megbeszéléseket bonyolíthatsz le mobiltelefonon vagy asztali számítógépen. Az alkalmazást keresd az App Store vagy Google Play áruházban, vagy látogass el a https://meet.jit.si/ oldalra.

Bármelyik videóhívási platformot is használod, mindenképpen érdemes az ajánlott böngészőt használnod, és mindig végezz egy próbahívást, hogy megismerkedj az összes rendelkezésre álló funkció használatával. Javasoljuk, hogy a digitális megbeszélés szervezésekor küldj egy digitális meghívót minden vendégnek a csatlakozáshoz szükséges hivatkozással.

Csatlakozz Te is a közösségi médiában való értékesítés forradalmához

A közösségi média a legjobb felület arra, hogy a lehető legtöbb vásárlóhoz eljuttasd üzleti híreidet, és népszerűsítsd a termékeidet, de a vásárlói bázisod bővítésére is remekül használható. Ha nincs Instagram vagy Facebook fiókod az üzletedhez, mindenképpen fontold meg egy ilyen fiók létrehozását. Nem jár plusz költséggel. Különítsd el üzleti fiókjaidat a személyes fiókjaidtól. Útmutatásul íme, néhány jó tanács...

Válts üzleti fiókra: feltétlenül állítsd át Facebook és Instagram fiókodat üzleti fiókra. Ez a díjmentes átlépés számos további eszközt biztosít, melyek segíthetnek üzleted fellendítésében. Ha privát Instagram fiókodat üzleti fiókra váltod, lehetőséged nyílik linkek elhelyezésén keresztül nagyobb forgalom generálására Amway üzleted számára, valamint életkor, helyszín, az online jelenlét dátuma és időpontja szerinti részletes statisztikát kapsz a közönségedről.

Az Instagram nem csak a fotókról szól: az Instagram rövid idő alatt a leghatékonyabb közösségi értékesítési eszközzé vált az online vállalkozók számára. Az Instagram nagyszerű lehetőséget nyújt arra, hogy minőségi fotókkal, valamint a képek és videók ötletes felhasználásával „életre keltsd” a termékeket. Gyorsan és egyszerűen létre tudsz hozni egy Instagram profilt (részletesebb információkért tekintsd meg a következő, nagyon hasznos, angol nyelvű videókat: https://youtu.be/tjrUfiiyjyA és https://youtu.be/F0z2tT2iB4Q vagy Amway üzleti vállalkozóként bejelentkezve látogass el az Amway Academy oldalára), és használd az élő közvetítést a termékbemutatók lebonyolítására vagy a vásárlók által gyakran feltett kérdések megválaszolására.

© Shutterstock

A kapcsolattartás egyszerű!

Tudasd mindenkivel: helyezz el hivatkozásokat mindegyik közösségi média platformodra. Például: helyezd el az Instagram oldaladra mutató hivatkozást Facebook és YouTube profilodon. Jelenítsd meg ezeket a hivatkozásokat e-mail aláírásodban, és helyezz el a saját Amway oldaladra mutató linket a közösségi médiában közzétett bemutatkozásodban és profilodon. Végül, de nem utolsósorban, kövesd hivatalos Amway csatornáinkat:

Amway Europe Facebook oldal | Amway Home Europe Facebook oldal | Nutrilite Europe Facebook oldal | Nutrilite Europe Instagram oldal | Artistry Europe Facebook oldal | Artistry Europe Instagram | XS Europe Facebook oldal | XS Europe Instagram | Amway Europe YouTube

A közösségi média azért jó, mert azonnal beléphetsz, és elkezdheted bővíteni online közösségedet. Ezeknél a digitális eszközöknél a siker kulcsa a jó rendszerezés. Oszd fel vásárlói bázisodat aszerint, hogy kik azok, akik a négyszemközti találkozókat preferálják, és kik azok, akik szívesebben vesznek részt nagyobb létszámú megbeszéléseken. Készíts egy ütemezést a közösségi médiában közzétett tartalomra vonatkozóan, és tartsd is be ezt az ütemtervet.

Kérjük, minden esetben tartsd be Digitális kommunikációs előírásainkat (DCS). A DCS-ről részletesebben az Amagram Online oldalon olvashatsz.

További tippekért és tanácsokért látogass el az Amway, Együtt, Otthon oldalra.

*Felhívjuk a figyelmet, hogy ezen a weboldalon a harmadik fél szoftverére mutató hivatkozásokat azok eredeti állapotában, bármilyen kifejezett vagy vélelmezett garanciavállalás nélkül biztosítjuk, és ezeket a szoftvereket mindenki a saját kockázatára használhatja.

**Ha érdekel a téma, keress bátran az anyanyelveden készített videókat, hiszen bőséggel találhatsz belőlük az interneten.

Sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújtsuk Önnek oldalunkon. A sütik olyan fájlok, amelyeket böngészője tárol, és a legtöbb weboldal alkalmazza ezeket, hogy személyre szabja webes élményét.

Ha tovább használja weboldalunkat a beállítások megváltoztatása nélkül, Ön elfogadja a sütik használatát.

Értem