Kosár (0) 0 Kosár

A Kosár nem tartalmaz tételeket.

Köszönjük! Bevásárlólista áthelyeztük a boltba.

Vásároljon!
REFLEKTORFÉNYBEN
© Getty Images

Egy vezető. Egy csapat. Egy jövőkép.

Üzleti élet

Melodie Nakhle, az új európai és dél-afrikai ügyvezető igazgató vezetőtársaival együtt mesél a növekedésről, a stratégiáról és a jövőről, valamint felvázolják közös tervüket az Amway-re vonatkozóan...

Karizmatikus, szenvedélyes és jövőbe tekintő – talán ez a három tulajdonság jellemzi a legjobban Melodie Nakhle-t, aki 2020 elején kezdte meg munkáját az Európáért és Dél-Afrikáért felelős, új ügyvezető igazgatóként. Melodie nem ismeretlen az Amway számára, hiszen több mint tíz évet töltött a vállalatnál különböző pozíciókban, és jelentős tapasztalatot szerzett az erős márkák kiépítésében, a nehézségek leküzdésében és a fenntartható üzleti megoldások előmozdításában.

Vezető, akinek van jövőképe

Arra a kérdésre, hogy mi inspirálja, Melodie azt válaszolta, az ad lendületet számára, hogy látja az Amway-ben rejlő lehetőséget és azt a célkitűzést, hogy hozzásegítse az embereket egy jobb és egészségesebb élet eléréséhez. Örömmel vesz részt ennek a célnak az elérésében azzal, hogy segít kibontakoztatni az Amway Üzleti Vállalkozók vezetői képességeit, hozzájárul az új Amway Üzleti Vállalkozók sikereihez, a szegmens élvonalába tartozó termékekkel ösztönzi az új vásárlók megszerzését és megtartását, valamint motiválja az Amway Üzleti Vállalkozókat a közös szenvedélyen alapuló közösségek létrehozására.

Erre az alapra építve szeretné Melodie megvalósítani az Amway A70 elképzelését, mely meggyőződése szerint helyes irány a jövő felé vezető úton.

„Megvan mindenünk, ami a sikerhez szükséges”

Az A70 jövőkép megvalósításával összefüggésben Melodie kihangsúlyozta, hogy az európai és dél-afrikai piacokon jelenleg is minden feltétel adott a nyereséges és fenntartható Amway üzletek építéséhez. Éppen ezért kiemelt figyelmet fordít arra, hogy megkönnyítse az Amway Üzleti Vállalkozók számára a termékvásárlói közösségek kialakítását és fenntartását, és hozzásegítse az Amway Üzleti Vállalkozókat saját online és offline közösségeik létrehozásához. Ezt a stratégiát támogatják a digitális eszközök, az egyszerűsített vásárlási lehetőség, a vonzó termékek, az üzleti információk és a folyamatos együttműködés az Amway Üzleti Vállalkozókkal.

„Szenvedélyesen hiszünk az Amway Üzleti Vállalkozók sikerében – ez hajt minket előre. Azt szeretnénk, hogy az Amway Üzleti Vállalkozók nyereségesek legyenek, és arra törekszünk, hogy erős és fenntartható üzlettel rendelkezzenek. Célunk, hogy egy olyan vállalat legyünk, amely segít azoknak, akiknek szüksége van a segítségre, és inspirációt ad számukra életük alakításához” – mondta Melodie.

E cél eléréséhez Melodie az Amway két ismert szakértőjét, Ruben Familiát és Imran Zamant kérte fel, hogy csatlakozzanak vezetői csapatához. Az európai és dél-afrikai értékesítési vezetői pozícióba kinevezett Ruben 18 éve dolgozik az Amway-nél, jelenlegi munkáját megelőzően a működési hatékonysággal és teljesítmény-optimalizálással kapcsolatos feladatokat látott el. Az európai és dél-afrikai régió új digitális és marketing vezetője, Imran 1998 óta van az Amway-nél, és korábban kiemelt marketing és digitális stratégiák irányításával foglalkozott különféle márkák, termékek és a digitális átalakulás területén. Az ütőképes vezetői csapat eltökélt célja, hogy még jobban előtérbe helyezze az Amway-ben rejlő fantasztikus lehetőségeket az európai és dél-afrikai régió számára.

Jövőképből a valóságba

A következő fázisban Melodie és vezetőtársai megkezdik a stratégia végrehajtását, és az Amway üzlet minden lépésében szorosabb támogatást biztosítanak az Amway Üzleti Vállalkozók számára. Az Amway Üzleti Vállalkozókkal folytatott szoros együttműködésre építő, új szemlélet jelentősebb kompenzációs lehetőségeket, új termékeket, hatékony üzletépítést segítő eszközöket és modern vásárlási élményt ígér. Az idei évre három konkrét cél emelhető ki:


1. A Core Plus+ bevezetése

„A Core Plus+ jelenleg elsődleges fontosságú projekt, melynek a nyereségesség és a termékvásárlás képezi az alapját. A Core Plus+ biztosítja az üzlet szélessége és mélysége közötti egyensúly megteremtését, így az Amway Üzleti Vállalkozók egészségesebb felépítésű üzlettel rendelkezhetnek, és évről évre magasabb újrakvalifikációs arány érhető el” – magyarázta Ruben. „Átfogó programról van szó, mely szerencsésen egyesíti a világ különböző pontjain alkalmazott, növekedést ösztönző rendszerekből szerzett tapasztalatainkat. A Core Plus+ az üzlet minden fázisában támogatást nyújt.”

A program egyik kulcseleme, hogy támogatja az új és tapasztalt Amway Üzleti Vállalkozókat egyaránt a még inkább vásárlócentrikus szemlélet elsajátításában, valamint a vásárlói élmény és kapcsolatok hatékonyabb kezelésében, ezáltal a nyereségesebb és fenntartható üzlet kiépítésében.


2. Digitális átalakulás

„A digitális eszközök kiemelt szerepet töltenek be az Amway Üzleti Vállalkozók folyamatos sikereiben – nemcsak most, hanem a jövőben is. Van néhány terület, így például a vásárlási lehetőségek, a toborzás, a képzés, a tanulás, az üzlet, a csoport irányítása és vezetése, melyekre különösen nagy hangsúlyt fektetünk” – mondta Imran.

Ennek a munkának az egyik eredménye az új, modern weboldal, mely innovatív termékélményt nyújt mind a vásárlók, mind az Amway Üzleti Vállalkozók számára, miközben egy sor hasznos üzleti eszközzel segíti az Amway Üzleti Vállalkozók munkáját.


3. Az Amway-kultúra előmozdítása

„Vállalatunk két alapítója, Rich és Jay nagyszerűen példázza a növekedést előtérbe helyező filozófiát, és Amway Üzleti Vállalkozóink mindezt meg is valósítják a gyakorlatban. Folyamatosan hozzáigazítják az üzletépítés stílusát, a munkavégzés módját és a fejlődés ütemét az éppen aktuális feltételekhez és igényekhez” – mondta Melodie.

„Mi az Amway-nél egyértelműen szeretnénk tartani ezt az irányt, és továbbra is nagy figyelmet szentelünk a növekedést előtérbe helyező szemléletnek, ezért különféle eszközökkel, rendezvényekkel és lehetőségekkel segítjük vezetőinket és az új Amway Üzleti Vállalkozókat. Szeretnénk inspirálni őket arra, hogy továbbra is hozzásegítsenek másokat az egészségesebb és motiváltabb élet eléréséhez. E folyamat egyik kulcseleme az együttműködés, ezért még több motiváló kezdeményezést tervezünk, melyekkel támogatást szeretnénk adni vezetőinknek és az új Amway Üzleti Vállalkozóknak a további erősödéshez.

Vezetői feladatok a válság idején

A koronavírus-járvány megjelenése után azonnal az egészség és a biztonság lett a legfontosabb a cég számára. Bár Melodie sajnálja, hogy nem találkozhat eredeti terveinek megfelelően az Amway vezetőkkel, meggyőződése, hogy a válság még közelebb hozta egymáshoz az Amway munkatársait az Amway Üzleti Vállalkozókkal, és a termékportfólió is erősnek bizonyult. „Termékeink és megoldásaink eleve szorosan kapcsolódnak a jó közérzethez, és hozzásegítik az embereket a biztonságosabb, jobb, egészségesebb élet eléréséhez” – hangsúlyozta Melodie. „Ez még inkább előtérbe került a jelenlegi válság idején, és arra számítunk, hogy a későbbiekben sem fog változni.”

A válság miatt felgyorsult a folyamatban lévő digitális tervek végrehajtása, és lehetőséget adódott Melodie és vezetőtársai számára, hogy az eddigiektől eltérő módon nyújtsanak támogatást az Amway Üzleti Vállalkozóknak. „Felpörgettük a digitális átállást, hogy munkatársaink és az Amway Üzleti Vállalkozók a különféle felületeken távolról is tudják tartani a kapcsolatot egymással, és el tudják látni a feladataikat” – jelentette ki Imran. „Egy sor hasznos tartalmat készítettünk arról, hogyan vigyázhatunk magunkra és szeretteinkre, valamint hogyan őrizhetjük meg jó közérzetünket és immunitásunkat.”

Most, hogy lassan mindenki számára megszokottá váltak az új körülmények, a jövő minden eddiginél kedvezőbb kilátásokat tartogat. „Elnézve Amway Üzleti Vállalkozóink versenyszellemét, és mindazt, amit elérhetnek a vállalat által nyújtott támogatással, kijelenthetjük: semmi sem állíthat meg minket.” – fogalmazott Ruben.

Hogyan alakulnak a dolgok a közeljövőben?

„Teljesen biztos vagyok benne, hogy ezzel a vezetői csapattal, a munkatársaink elkötelezett hozzáállásával és az Amway Üzleti Vállalkozóinkkal kialakított együttműködéssel minden eddiginél erősebben fogunk kikerülni ebből a helyzetből” – mondta Melodie, majd hozzátette: „Rendkívül optimista vagyok a jövőnket illetően.”

Sütiket használunk, hogy a legjobb élményt nyújtsuk Önnek oldalunkon. A sütik olyan fájlok, amelyeket böngészője tárol, és a legtöbb weboldal alkalmazza ezeket, hogy személyre szabja webes élményét.

Ha tovább használja weboldalunkat a beállítások megváltoztatása nélkül, Ön elfogadja a sütik használatát.

Értem